Panasonic NA 168VG4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NA 168VG4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Lida vdr Libde 10-10-2018

Hij is zuinig in gebruik

Geschreven voor: Panasonic NA 168VG4

Hij heeft mij 5 bh's in speciale waszakjes, vitrage en veters van vesten en blousjes gekost. Ik zou hem zeker niet aanraden en zelf geen nieuwe meer kopen.

Bas 21-07-2017

Panasonic wasmachine (4 jr in bezit)

Geschreven voor: Panasonic NA 168VG4

Bij plaatsing zeer tevreden, mooi grote opening voor wasgoed, vrij stil.
Echter op één of andere manier deugt de afsluiting van de rubbers niet. Regelmatig kleding die kapot is, hele happen er uit. De motor ging hard brommen. Filter vangt niet alles af waardoor regelmatig de waterafvoer stokte.
Nu na 4 jaar weer een opstopping, waarbij het water uit alle openingen spoot, zijn we er klaar mee en hebben we een nieuwe gekocht, van een ander merk.

Pluspunten

• stil als hij goed werkt.
  • simpele bediening

Minpunten

• filter niet goed.
  • regelmatig kapotte kleding

Fred 03-10-2016

Slechte machine

Geschreven voor: Panasonic NA 168VG4

Kwalitatief zeer slechte machine. Door het ontbreken van een filter wordt er gespoeld met vuil water. Hierdoor veel vetluis, viezigheid en stank, ondanks elke maand wassen op 95c.
Nieuwe gereviseerde manchet gekregen met grotere spoelopeningen, na 4 maanden weer zelfde klachten. Durf nieuwe kleren er niet in te wassen door strepen op wasgoed. Nieuw dekbed gekocht, gewassen op lage temp, 800 toeren, vol strepen eruit gehaald, nieuw dekbed gekregen, weer hetzelfde. Dit is ook gebeurd met nieuwe broeken en shirts.

Minpunten

• Stank
  • Vetluis
  • Strepen op wasgoed

henjo 18-03-2015

koop geen panasonic wasmachine
na ruim 3 jaar stuk en niet meer te repareren
kost me 400 euro (afschrijving) en een servicecontract van 6 jaar
en de machine ruikt niet fris

witgoed monteur west friesland oost 23-06-2015

De machine gaat kapot door ondeugdelijk gebruik.

Geen vloeibaar zeep gebruiken en regelmatig de kookwas gebruiken of reinigen

Vloeibaar zeep blijft overal plakken, wasmachine dan kleding en dan is de droger de klos, je afvoer raakt uiteindelijk ook verstopt.
Stinken komt van vloeibare zeep en lage temperatuur wassen

PAa 04-09-2014
Geschreven voor: Panasonic NA 168VG4

Heb hem nu ruim 1 1/2 jaar. Waanzinnig wat een verschil met onze Miele. Miele was niet slecht, maar kan niet tippen aan deze machine. Veel mogelijkheden met programma's, zeer stil, centrifugeren is niet fluisterstil maar zeer acceptabel.
We hebben daarom ook een panasonic warmtepomp drger gekocht, en het zelfde verhaal, perfect.

Broodnodig 27-09-2013
Geschreven voor: Panasonic NA 168VG4

Neem deze wasmachine niet. Mijn kleding is erdoor beschadigd en de klantenservice van Panasonic is abominabel. Ik zeg niet dat alle machines slecht zijn, maar de mijne wel en de oplossingen die Panasonic biedt zijn waardeloos. Voor mij nooit meer een product van Panasonic.

EKO Vega 28-09-2013

Panasonic wasmachines staan als zéér goed bekend en in het algemeen zijn ook de ervaringen van gebruikers erg lovend. Panasonic wasmachines zijn ook door de Duitse consumentenbond als allerbeste getest. Ik vermoed dat er iets niet goed is bij uw machine. Wanneer u dat meldt zal dit door Panasonic zeker opgelost worden. Ook u zal vermoedelijk een zeer tevreden gebruiker kunnen worden.

MartijnYeah 25-10-2014

Hoe zijn je ervaringen nu? Nog vaker last gehad van beschadigde kleding?

Broodnodig 30-09-2013

Dat is dus precies waar het aan schort. Het apparaat is gemaakt, maar over de schade die aan mijn kleding is gemaakt moet ik gaan procederen. Waardeloze service.

witgoed monteur west friesland oost 23-06-2015

Panasonic is zeer goed en goede service, maar niet als de service door derden wordt uit gevoerd zoals bij een bedrijf in Enkhuizen ( noem geen naam), dan kan hierdoor panasonic schaden, de service witgoed moet panasonic zelf gaan uitvoeren.
Wij repareren veel witgoed en wij komen erachter dat panasonic de makkelijkste machine is om te sleutelen rondom.

Beste machine is Miele en absoluut de minste is Samsung

Broodnodig 17-01-2014

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Panasonic na enig getouwtrek mijn schade heeft vergoed. De was resultaten zijn na de reparatie ook prima.

fwberg 19-03-2013
Geschreven voor: Panasonic NA 168VG4

voorheen een Nordland-WVL-2012-EL 1200 toeren met koolborstelmotor met weinig inhoud. en nu deze... na lang zoeken en vergelijken op internet kwam ik uit op deze machine. wat is tii stil!!! duidelijke indicatoren, veel programma's. ( ik ga toch nog ff de manual lezen voor wat extra info want dat doe ik altijd achteraf )helaas zit voor ons de deur aan de verkeerde kant, maar dat is een minor. duurzaamheid? de tijd zal t leren. nogmaals.. ik vind t tot zover een geweldige machine. ( ben met nu met mijn 1ste was bezig )

robbie. l 05-02-2013
Geschreven voor: Panasonic NA 168VG4

Ik was opzoek naar een energie zuinige wasmachine en dan kom je al snel uit bij een samsung op internet, maar vanwege de in vele reviews voorkomende slechte was resultaten maar eens naar deze 1600 toeren panasonic gekeken. Alles zag er prima uit, inverter motor, koolborstel loos, stil, zuinig, mooi.
Deze machine besteld en WOW, wat kan een wasmachine ineens indrukwekkend zijn, zeer netjes afgewerkt, mooie motorloop, wassen is nauwlijks hoorbaar, centrifugeren zeer acceptabel stil voor een 1600 rpm met 8kg trommel, de was is in alle programmas gewoon goed schoon en de mogelijkheden teveel om op te noemen. Niet alle programmas kunnen 1600 toeren maar 1200 kan bijna altijd en dat is al super droog door de grotere diameter. Al met al een super wasmachine waar je geen spijt van krijgt, ook zeer netjes afgeleverd in een grote doos die goed beschermd, zwaar is hij wel.
Ik ga zeker weten ook voor de droger van dit merk, ik heb er veel vertrouwen in.